اخبار گیم و سینما

در این صفحه شما می توانید آخرین اخبار گیم و سینما را مشاهده کنید

اخبار گیم و سینما

در این صفحه شما می توانید آخرین اخبار گیم و سینما را مشاهده کنید

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اخبار گیم

استودیو EA Motive داستان و ورژن خود را از تونی استارک را در بازی تحت توسعه خود اراىٔه خواهد داد.

اخبار گیم کنترل امجی

🔶 در مصاحبه با نشریه GamesIndustry آقای Bill Roseman معاون و کارگردان خلاق در استدیو Marvel Entertainment اینگونه بیان می‌کند: هر تصمیمی [ تیم Motive ] که گرفته می شود در باره دنیای مارول خودشان است، تونی استارک خودشان، ایرون من خودشان... آنها این را از ابتدا بر روی پایه های چیزی که ما به آن شالوده Marvel می‌گویم می سازند. زمانی که شما بازی ایرون من را تجربه می کنید شاید آن ایرون منی نباشد که شما قبلا تجربه کرده بودید، اما چیز هایی نام آشنایی وجود خواهد داشت. این شالوده های سازنده دنیای مارول است که احساس یک داستان واقعی مارول را می دهد. استدیو Motive داستان خود را تعریف خواهد کرد و ما این آزادی را به آنها می دهیم.   اخبار گیم کنترل امجی ;🔶 صحبت های اولیه میان دو شرکت میان آقای Jay Ong از مارول و Patrick Klaus و Samantha Ryan از EA آغاز شد. تحت تاثیر قرار گرفتن از ساخته جنگ ستارگان استودیو Motive یعنی Star Wars Squadrons و نسخه های پروتوتایپ آینده آنها در مورد پرواز باعث شد که دو کمپانی برای ساخت بازی Iron Man به توافق برسند.


🔶 آقای Roseman ادامه می دهد: ما با هم می خواهیم بازی های اکشن بزرگی بسازیم که نوآورانه باشد.


🔶 آقای Olivier Proulx که رهبر پروژه ایرون من در استدیو Motive است باور دارد در Motive و EA جای زیادی برای بازی های تک نفره است.

🔶 اقای Proulx که بازی اخیر آن عنوان مورد تحسین Guardians of the Galaxy بود می گوید: ما هر چیزی را که در توان داشته باشیم اراىٔه خواهیم داد تا کمک کنیم که چشم انداز %100 از تجربه درست مارول را بسازیم، و زمانی که مردم این بازی را تجربه کنند با خود بگویند این بازی توسط هواداران [ مارول و ایرون من ] ساخته شده است.

🔶 در ۲۰ سال گذشته ما در سینما ۴ ورژن متفاوت از اسپایدرمن را شاهد بودیم اما به لطف رابرت دونی جونیور تنها یک Iron Man وجود داشت، تنها یک ایرون من. اینجا کلیک کنید

🔶 آقای Proulx در این باره می‌گوید: این یک مزیت فوق‌العاده بزرگی است که ما بر روی کاراکتری به این بزرگی کار می کنیم، و شخصیتی که طرفداران [ به خوبی ] می شناسند، هرچند در فرم کامیک ها باشد یا دنیا سینمایی مارول و یا هر چیز دیگری. در Motive ما بر روی ای پی های شناخته شده زیادی قبلا کار کرده بودیم و آوردن صدای خود [ روایت ] و تجربه گیم پلی خود به روی میز چیزی است که به انجام آن علاقه داریم، و ما میتوانیم همین را با Iron Man نیز انجام بدهیم.

 

  • بامداد نوروزیان